Nie ma wątpliwości, iż większość przedsiębiorców, którzy prowadzą sklep internetowy, zdaje sobie doskonale sprawę z tego, jak ważna jest strona internetowa. Jak się jednak okazuje, dobra strona internetowa to jeszcze nie wszystko.

Obecność na portalach

Zadaniem strony internetowej jest przedstawienie całej oferty sklepu oraz możliwość dokonania zakupów. Niemniej jednak, ażeby ktokolwiek dokonywał zakupów, musi najpierw w jakiś sposób na tę stronę trafić. Konieczne jest więc jej promowanie, czyli wchodzi w grę reklama internetowa.

Najlepiej jest promować stronę na różnego rodzaju portalach ogłoszeniowych. Poza tym, każdy lepszy sklep internetowy posiada dzisiaj swój własny profil na Facebook’u. Służy on do tego, aby przyciągać jak najwięcej klientów. Dobrym pomysłem może się okazać nawet wykupienie reklamy na Facebook’u. Z tego portalu społecznościowego korzysta dzisiaj już prawie że każdy, dlatego jest to bardzo skuteczna reklama, niemal tak dobra jak ta przez Google. Ważne jest na pewno również to, że istnieje możliwość połączenia witryny i profilu na portalu.